Re: Monitor 17' - do 700 zl

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 23:32:12 MET

On Tue, 30 Dec 2003 09:03:53 +0100, "Anubis" <rafalb7[usun to]@go2.pl>
wrote:

>Wiem o co Ci chodzi... jestem elektronikiem po szkole radiowo telewizyjnej
>chodz juz malo pamietam:)
To tak jak ja...

>Postaram sie wybrac monitor taki ktory widac ze dopiero co z pudla byl
>wyjety i na pewno nie kupie tam gdzie nie ma zadaszenia i pada deszcz do
>srodka. Zdam sie na czuja... monitor przywieziony stal by co najmniej 1
>dzien w mieszkaniu w cieplym miejscu tak aby odparowala wilgoc nagromadzona
>z powietrza. To czy kupie monitor na gieldzie nie jest jednak przesadzone
No iwesz ja miale na mysli takze to, ze nie kupuje sie monitora patrza
cylko na marke i model. Wsrod tego samogo modelu mozna czasem trafic i
perelki i totalne gnioty - wiec kupowanie bez mozliwosci odpalenia i
przetestowania jakims Nokia monitor testem mija sie z celem.

>moze kupie w sklepie ale szukam konkretnie tych modeli ktore wygraly w
>"Komputer Swiecie" czyli LiteOn, Mitsubishi i cos tam jeszcze.... moze ktos
>mogl by polecic jakis dobry i tani sklep z duzym wyborem monitorow w
>Warszawie czynny w sobote i najlepiej jak by miejacy wlasna www z
>asortymentem?
Na pewno Lorien ma http://www.lorien-komputery.pl, moze jeszcze
http://www.intra-trade.com.pl - zauwazylem ze akurat ceny monitorow
gieldowe i sklepowe bardzo sie od siebie czasem nie roznia.

Pozdrawiam
GLide