Re: Problem: P³yta Asus i dysk SATA - instalacja

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 18:50:46 MET

Nieustraszony(a) niczym Mariusz napisa³(a):

> Jak ustawiê dysk SATA w kontrolerze jako "Auto Raid Config" i ustawi mi
> Raid 0 chyba na ca³ym dysku to wtedy i Windows i system go widzi, jak tego
> nie zrobiê to coprawda dysk jest widoczny w systemie, ale jako 0 MB i nic
> sie z nim nie da zrobiæ.....
> Nie wiem czy tak ma byæ czy powinien go widzieæ bez w ogóle konfigurowania
> RAID. Dziwny jest ten kontroler Promise w Asusach.

Masz maniuala od tego kontrolera? Mo¿e ten typ tak ma.Wygl±da ¿e chyba tak
byæ musi,bo co to za raid na jednym dysku.
Poszukaj na stronie promisa,mo¿e tam bêdzie rozwi±zanie tej zagadki.Mimo
wszytko uwa¿am,¿e kontroler powinien widzieæ dysk prosto z opakowania.

--
Jacek
Niczyje ¿ycie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!