Re: Problem: Płyta Asus i dysk SATA - instalacja

Autor: Mariusz (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 09:17:58 MET

> Faktycznie dziwne zachowanie.A kontroler jest w Biosie włączony? Pytanie
> może głupie,ale.
> Dzisiaj instalowałem i przed świętami instalowałem na kilku kompach,z tą
> tylko różnicą że kontroler z KT600 pochodzi i zero problemów.
> Z tym wsadzaniem do innego kompa to bym nie przesadzał,bo się możesz
ciężko
> kiedyś zdziwić.
> A czy w momencie bootowania kontroler znajduje dysk?

Jak ustawię dysk SATA w kontrolerze jako "Auto Raid Config" i ustawi mi Raid
0 chyba na całym dysku to wtedy i Windows i system go widzi, jak tego nie
zrobię to coprawda dysk jest widoczny w systemie, ale jako 0 MB i nic sie z
nim nie da zrobić.....
Nie wiem czy tak ma być czy powinien go widzieć bez w ogóle konfigurowania
RAID. Dziwny jest ten kontroler Promise w Asusach.

--
Mariusz