Re: Watpliwosci co do zasilacza

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 13:43:32 MET

Niejaki Bogdan S twierdzi jakoby:
/cut/

> ps. Wojciech a ty masz oczywiscie ogromne doswiadzcenie zasilaczami, bo nie
> mowisz, ze bredze tylko na podstawie wlasnego kompa i kolegow? :))

No dobra, przyznaję, że doświadczenie mam 'nieco' mniejsze niż Ty :)
Ja wiem, "że milony much nie mogą się mylić" (jak to było w dowcipie
:>), ale skoro wszyscy twierdzą że Chieftec za 250 PLN jest lepszy od
Codegana za 60 PLN, a w dodatku twierdzą że Codegen 300W nie ma wcale
300W to coś w tym może być :)

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//