wybor k. graficznej - dylemat...

Autor: łukasik... :-/ (my.email_at_wp.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 02:00:09 MET

witam wszystkich.
wiem ze pytanie malo oryginalne ale nosze sie z powaznym zamiarem wymiany
mojego GF2MX400 32MB na cos nowszego i obowiazkowo nie drogiego. nowa karta
mialaby byc w obecnym sprzecie (Duron 800 na K7VZA) do konca jego zywota
czyli mysle ze jeszcze przez jakies 2 lata. oprocz tego moze wprowadze inne
zmiany - ale o tym w nastepnym poscie :-)
zastanawiam sie pomiedzy trzema kartami:
1. Radeon 9000 - 64MB (AGPx4)
(chyba najlepsza z tych trzech i jednoczesnie chyba tansza od "2". poza tym
wyczytalem ze obsluguje directX 8.1 w przeciwienstwie do pozostalych - tylko
czy to nie bedzie przegiecie? czy nie jest "za dobra" do obecnego sprzetu? z
jakim prockiem najlepiej zestawic ta karte?)
2. MSI GF4 MX460 - 64MB (AGPx4)
(troche slabsza od "1" i tylko directX 7.0 ale pewnie drozsza... a z drugiej
strony moze bardziej odpowiednia??)
3. "jakis" GF4 MX440 - 64MB
(a co z tym wariantem?? :-) )
osobiscie najbardziej podchodzi mi "1" ale prosze o Wasze opinie...
z gory oczywiscie dziekuje i zapraszam do nastepnego posta :P