Re: HDD - pytanie do znawców elektroniki

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 01:50:43 MET

Feromon wrote:

> Za każdym startem systemu - scandisk.Aż dzisiaj padł całkiem.
> W BIOSie widziany, a przez system - nie.
> Jednak wpadłem na pomysł aby ustawić go jako "slave".
> Poszedł jak burza, scandisk znalazł 3 "bady" ale gdzieś poza danymi.
> Winda śmiga, internet śmiga.
> Testy szybkości - OK. Jedynie scandisk na początku za każdym razem :(

proponuje czytac uwaznie archiwum grupy /chociaz przyznaje ze sam bys na
to nie wpadl/:

http://www.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&selm=3FD23DED.8365BBC%40magsoft.com.pl

otoz wedle zdania Radka Sokola dyski Caviar musza chodzic na ustawieniu
zworkowym SINGLE / STANDALONE / STAND ALONE jezeli sa same na tasmie;

mysle, ze nie sa to zadne wymysly, skoro te jakze ciekawe dyski maja
zworke SINGLE;

pozdrawiam;
adas;