Re: ati rage pytanie

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 02:03:31 MET

On Mon, 29 Dec 2003 20:18:06 +0100, Marcin Goralski <gooral_at_spam.won>
wrote:

>Na tych driverach (testowalem rowniez te z windy) mam raczej kiepskie
>osiagi (np truecolor powyzej 800x600 to mazenie, tak samo z odswiezaniem
>powyzej 60-70 Hz)
>Mialem zamiar miec TC w 1024x768 @85Hz.
>macie jakis pomysl (inne drivery z jakiejs sekretnej strony czy wymiana
>karty?)
Jesli masz TC w 800x600 to znaczy ze przynajmniej podstawowe funkcje
karty obecne stery obsluguja i wiecej sie nie da. W tym momencie
glebia kolorow jest zalezna od zamontowanej na karcie ilosci pamieci.
Jesli karta ma 2MB (skoro chodzi 800x600x24b) to przy tej ilosci w
1024 TC nie wycisniesz.

Pozdrawiam
GLide