Re: Kasowanie BIOSu

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 01:47:39 MET

On Mon, 29 Dec 2003 19:32:17 +0100, "Kubaz" <kuba-z_at_tlen.usun-to.pl>
wrote:

>wyciagnelem

Sensowne ustawienia stosownie do posiadanego sprzetu. Po zresetowaniu
ustawien masz sytuacje ze maszyna pojdzie na bank,ze wszystkim - ale
niekoniecznie wykorzystujac pelnie mozliwosci. A dalej - coz, wrozek
tu nie ma...

--
Darek