ati rage pytanie

Autor: Marcin Goralski (gooral_at_spam.won)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 20:18:06 MET

kupilem niedawno karte ati rage 3d (nic wiecej o niej nie wiem)
program svga.exe (sciagniety gdzies z www) pokazuje, ze jest to
mach 64 GT.
Niestety nigdzie w sieci nie udalo mi sie znalezc driverow do niej
(szukalem wg "ati 3d rage" i "mach 64GT"). Znajdowalem rozne, ale zadna z
mach 64 nie miala koncowki GT (byly, CT, GX itp...)

Na tych driverach (testowalem rowniez te z windy) mam raczej kiepskie
osiagi (np truecolor powyzej 800x600 to mazenie, tak samo z odswiezaniem
powyzej 60-70 Hz)

Mialem zamiar miec TC w 1024x768 @85Hz.

macie jakis pomysl (inne drivery z jakiejs sekretnej strony czy wymiana
karty?)

sorki za trucie, ale szukalem wczoraj sporo i nic nie znalazlem..

--
Marcin Goralski [Krk]
-janek_at_jedwab.net.pl-