dyski problem z kopiowaniem :(

Autor: przemek (przemciup_usuwanko__at_gazeta.pl)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 23:19:55 MET

posiadam dysk maxtor D740X-6L czyli 40 GB 7200 obr/min oraz drugi dysk
Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB sprzet mam athlona 1,6 XP K7S5A 256 DDR.
ale po wpieciu obydwoch sprzetow sie dzieje cos nie tak kopiowanie jest
zmulone wczytywanie systemu tez. natomiast pojedynczo nie ma zadnych
problemow. na obydwoch mam zainstaalowane Win XP.
czy to aby ze sa dwoch roznych producentow albo o dwoch roznych pamieciach
cache ???

pozdrawiam
Przemek P