Re: dyski problem z kopiowaniem :(

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 08:58:43 MET

"przemek" <przemciup_usuwanko__at_gazeta.pl> wrote in message
> posiadam dysk maxtor D740X-6L czyli 40 GB 7200 obr/min oraz drugi dysk
> Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB sprzet mam athlona 1,6 XP K7S5A 256
DDR.
> ale po wpieciu obydwoch sprzetow sie dzieje cos nie tak kopiowanie
jest
> zmulone wczytywanie systemu tez. natomiast pojedynczo nie ma zadnych
> problemow. na obydwoch mam zainstaalowane Win XP.
> czy to aby ze sa dwoch roznych producentow albo o dwoch roznych
pamieciach
> cache ???

A jak z ustawieniami Trybu UDMA w Windowsie, mote tez to sprawdz...
Prawyklik na moim kompie ---> wlasciwosci ---> sprzet --->menedzer
urzadzen ---> Kontrolery IDE/ATAPI ---> "Twoj kontroler" i jego
wlasciwosci, druga zakladka. Moze tam sie cos poprzestawialo. Ja mam tak
z CD'kiem. Czasem jak gorsza plyta i nie moze jej zaczytac, to cos mu
"wali na laser" :> i sie przestawia z UDMA33 na PIO4. System wtedy
zaczyna dzialac jak 386, a zwlaszcza przy robieniu np. obrazow.

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski