Re: dyski problem z kopiowaniem :(

Autor: Piotr Gogolewski (docent_at_panoramix-net.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 00:13:57 MET

Wskutek reakcji <bsq9aa$fvt$1_at_inews.gazeta.pl>
z molekułą przemek powstało:
> posiadam dysk maxtor D740X-6L czyli 40 GB 7200 obr/min oraz drugi dysk
> Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB sprzet mam athlona 1,6 XP K7S5A 256 DDR.
> ale po wpieciu obydwoch sprzetow sie dzieje cos nie tak kopiowanie jest
> zmulone wczytywanie systemu tez. natomiast pojedynczo nie ma zadnych
1) ten sam kanał kontrolera EIDE (są podpięte pod tą samą taśmę)?
2) (tutaj trochę strzelam) zasilacz? Ich zasilanie jest podpięte do dwóch
złącz z jednego kabla czy dwóch różnych kabli?
2a) żyły wodne? nierównomierny stosunek powierzchni srebrzystych do
czarnych? ;->

--
Piotr Gogolewski -{ Serwis "Docent OnLine" http://www.chemia.px.pl }-
-{ klucz PGP & Geek Code: mail docent_at_panoramix.net,pl -s"get pgp" }-