Re: PIV vs Athlon

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Mon 29 Dec 2003 - 11:32:15 MET

Użytkownik "raku" <raku.spam-off_at_buziaczek.pl> napisał w wiadomości
> gratulacje - gdybym musiał, też bym nie wyłączał swojego komputera
> po co ma jednak bezczynnie działać?
A kto mówi że bezczynnie :)

> przed czy po o/c straciły stabilność?
Po o/c, chociaż i niepodkręcone zestawy niektórym sypały błędami.

> bo my tu nie rozmawiamy, które procesory lepiej się kręcą
> przypomnę, że mówimy o tym, który lepiej kupić do zastosowań typowo
> domowych
I owszem, kto inny tutaj nawiązał pierwszy do o/c :)

> bo serwer to nie komputer domowy - prosta różnica, czy trzeba ci
> wytłumaczyć do czego stosuje się serwery? :->
Niemusisz. Nic nie stoi na przeszkodzie jednak by pewne rozwiązania
proserwerowe stosować w domu (np kontrolery SCSI)

> skoro można zadowolić się słabszym i tańszym sprzętem (co sam
> dostrzegasz), to po co przepłacac i kupować PIV?
Ależ ja tu cały czas piszę, co kto lubi :)