Re: wybór grafiki

Autor: K_at_meleon
Data: Sun 28 Dec 2003 - 22:07:55 MET

> W każdym razie miałem obie, tj.:
> FX5600 - droższa i mniej wydajna,
> R9600 - tańsza i wydajniejsza,
> tak przynajmniej wskazywała AIDA32.

Coś tu jest nie tak... Większość osób na grupie uważa że w starciu kart z
serii GeForce i Radeon, Radek z reguły wychodzi na prowadzenie (karty w
porównywalnej cenie). Jedni piszą że FX 5600 jest lepszy a inni że Radek
9600 bije go na głowę. W recezji Krisa w kartach od 600 do 1200 zł właśnie R
9600 jest lepszy od FXa 5600 a z kolei według innych jest zupełnie
odwrotnie...
(http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/Radeon9600/strona-1.html)? Ja już
w końcu sam nie wiem co wybrać... Co prawda mam wadliwego GF 5600 ale jutro
mogę podjąć decyzję czy wymienić go na nowy, nieuszkodzony model czy
przesiąść się na R 9600.

--
Pozdrawiam, K_at_meleon