Re: karty graficzne - którą wybrać?

Autor: Pawelcio (pawel.h_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 22:07:21 MET

Użytkownik "Daniel 'CormaC' Bartosik" <cormac82SPAM_PRECZ_at_o2.pl> napisał w
wiadomości news:bsmru3$82h$2_at_opal.futuro.pl...

> Tu nie chodzi o kompatybilnosc sprzetowa, tylko o to, czy procek i grafika
> sa odpowiednio dobrane pod wzgledem wydajnosci (np. czy Radeon 9700 nie
> marnuje sie na Duronie 800).
> A co do Twojego pomyslu z R7000, to zalezy co chcesz na tym komputerze
robic.

Zalezy mi wyłącznie na jakości obrazu TV-OUT, ponieważ chcę zmontować kompa
wyłącznie jako odtwarzacz Divx, więc wydajność 3D nie ma żadnego znaczenia.
Czy Duron 800 wystarczy, by bezstresowo odtwarzać filmy z najlepszą jakością
w Dix/Xvid ?