Re: wybór grafiki

Autor: Krzysztof Rynkowski (SPAMryniobyd_at_o2.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 22:27:01 MET

Użytkownik "K_at_meleon" <sebulbo_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Coś tu jest nie tak...

Napisałem konkretnie, tj. wg wyników AIDA32,
obie karty były w tym samym PC (zamiennie),
więc pomiar przeprwadziłem w identycznych
warunkach. Radeon9600 (bez Pro) był wyraźnie
wydajniejszy od GF FX5600 (bez Ultra).
PS. Wiem, bo o tym już pisano, że Nvidia optymalizowała
swoje sterowniki pod niektóre Benchmarki,
jednak kosztem utraty innych ważnych parametrów
- szczegółów nie pamiętam. Oceniam to jako "chwyt poniżej pasa".