Re: PIV vs Athlon

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 18:41:55 MET

W swoim artykule Wasyl napisał(a):

> Nie liczy się tylko wydajność, ale i kompatybilność, bezproblemowość w
> użytkowaniu (proc+płyta+pamięć). Np. spójrz na sam wygląd procesora (prosto
> mówiąc osłonka na rdzeń).

czy jesteś typem osoby, która zabiera swój procesor z domu, pakuje w
walizkę i zanosi do pracy, tam wkłada do firmowego komputera, pracuje, a
po zakończonej pracy wyjmuje procesor i zanosi z powrotem do domu?

bo jeśli nie, to nie wiem, dlaczego brak osłony na rdzeń jest dla ciebie
taki uciążliwy
procesor zakłada się raz, i raczej zbyt często nie ściąga (chyba że ktoś
ma problemy ze snem i musi nóżki liczyć)

a jeśli już masz z tym problemy, lepiej dołożyć 15zł i podkładkę
miedzianą sobie zasponsorować - więcej co prawda problemów niz przy
konkurencyjnym, intelowskim rozwiązaniu, ale i tak wychodzi się gruubo
do przodu

> Do czego Intel doszedł już dawno temu, a co AMD
> dopiero zaczyna stosować na większą skalę :)

ale w końcu zaczyna (jak wynika z twoich słów) - więc o co chodzi?

> Mi w "miejscach", gdzie
> platforma AMD dawała ciała, Intel przechodzi bez szwanku.

możesz wskazać te miejsca? (jedno z podstawką już znamy, IMO

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl