Re: PIV vs Athlon

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 12:05:00 MET

Użytkownik "oizo" <oizo[blebleble]@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:bsmcgs$i91$1_at_inews.gazeta.pl...
> nic ci nie zwisa?? o stary to masz problem :):):
Mi nie wisi, mi stoi :P

> a tak na serio to tez mam athlona i działa stabilnie 24/7 i zadnych
> zawieszen sie.
To dobrze że nie masz problemów ze stabilnością :)

> Wiadomo ze intel jest wydajniejszy ale jest tez sporo drozszy.
Nie liczy się tylko wydajność, ale i kompatybilność, bezproblemowość w
użytkowaniu (proc+płyta+pamięć). Np. spójrz na sam wygląd procesora (prosto
mówiąc osłonka na rdzeń). Do czego Intel doszedł już dawno temu, a co AMD
dopiero zaczyna stosować na większą skalę :) Mi w "miejscach", gdzie
platforma AMD dawała ciała, Intel przechodzi bez szwanku. Warto się
zastanowić głębiej :) Bardzo to ogólnikowe, ale gdybyś popracował sobie na
solidnej platformie Intela, niewątpie że stałbyś się tego zwolennikiem.

Pzdr!