Re: PIV vs Athlon

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 17:39:39 MET

"Piter" <spamtrap_at_honda.bt.pl> wrote:

> Oczywiste. Podobnie jak kazdy program pisany na kilka procesorow

P4 HT to jeden z procesor z jedna pamiecia cache L2 tylko z mozliwoscia
wykonywania na raz 2 watkow dzieki podzialowi jednostek wykonawczych.
Wiec mieszanie w to wiloprocesorowsci jest nie na miejscu :)

> Tak ale w przypadku aplikacji pod windowsa producenici nie
> dostarczaja kodu zrodlowego a jak oni sobie z napisaniem softu
> poradzili to mnie akurat nie obchodzi. Wkoncu biora za to kase i ma
> dzialac :)

Tylko to moze zmniejszyc popularnosc programow stricta pod HT. Zreszta
akurat to jest najmniejszy problem najwiekszy to wlasnie problem z
schedulerem. Co oczywisce nie zmienia faktu, ze lepiej miec procesor z
technologia Hyper-Threading niz bez :)

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,