Re: PIV vs Athlon

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 15:47:41 MET

Użytkownik "GolDek" <waldoo_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Jakoś niewielu znalazłeś zwolenników swojej teorii.
Bo ludzie patrzą na cenę.

> No to jednak sobie nie poradziłeś.
Nie moja wina, wina była np płyty.

> Bo twórca wątku pyta o ten konkretny procesor P4 2800 MHz/800.
Więc porównuj do takiego o częściowo zblizonej wydajności (XP3000+ 1200zł).

> Jak wyżej, jak ktoś pisze o SATA to mogę domniemywać, że mu na tym
> zależy. Dodatkowy kontroler to możliwość podpięcia większej liczby
urządzeń.
Tylko jeszcze trzeba te urządzenia w większej ilości mieć :)

> Wyjśnij mi co to jest obiektywizm.
Coś o czym mówisz a do czego się nie stosujesz :)

> Nie ma, a jaka tu jest różnica wydajności ?
W wypadku AMD prawie żadna, za to w wypadku P4 niemała, na plus oczywiście.
Wybierasz dla P4 płytę o wiele bogatszą i dziwisz się że nie starcza na np
kartę graficzną.

> Można, tylko to nie będzie Abit, czy to jest obiektywne. Do AMD też
> można wziąć AsRocka.
Tak, ale wtedy wyjdzie ze te płyty kosztują tyle samo, a tego byś nie chciał
:)

> Podaj wszystkim namiar na ten sklep,
> wielu będzie ci dozgonnie wdzięcznych.
www.allegro.pl
Tak trudno poświęcić parę minut by zaoszczędzić sporo złotówek?

> P42,66/533 844 zł
> AsRock P4I45PE 269zł (obiektywnie nie ma obsługi dwóch kanałów i SATA)
> Hercules Radeon 9700 - 1099 zł (żeby było obiektywnie ta sama karta i
cena)
Hieh skąd ty bierzesz te ceny, chyba z kosmosu.

> Więc ta twoja ogólna wydajność z HT to bzdura.
Na tym może zakończmy. Nie znasz się na sprzęcie, trudno byś wiedział co
warto a czego nie warto kupować :)

Pzdr