Re: Photoshop - wymagania sprzętowe

Autor: j23 (13_wolfj23_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 17:43:17 MET

Użytkownik "XGrzesX" <xgrzesx_at_mok.waw.pl> napisał w wiadomości
> Mam Photoshopa 7, którego uzywam na komputerze z procesorem Ahtlon 1 Ghz i
> pamięcią 256 MB SDRAM oraz kartą graf. GeForce2 MX 400 16 MB. Ponieważ
> wydajność nie jest za wysoka chciałem coś zmienić. Czy dokupienie
kolejnych
> 256 MB ramu dużo pomoże, czy może większy wpływ ma procesor lub karta
> graficzna ?

jak używasz go do obróbki wielkich kilkudziesięciu MB plików - tak pomoże
nieznacznie

ale chyba nie edytujesz 80-90 MB grafik procesor 1GHz też powinien
wystarczyć może spróbuj starszej wersji 6.0 czy 5.0 ja używam na ogół trójki
i rzadko się zdarza aby w niej coś mi brakowało 7 nie instalowałem
jelszcze...

ale problem może być także w za dużej ilości ramu windowsy 9x mogę nie
radzić sobie dobrze z większą ilością niż 512 MB ramu

a tak przy okazji ten GF to 32 MB albo 64 MB ale i tak w grafice 2d karta
ma niewielki wpływ na szybkość

--
Pozdrawiam.
wolfj23_at_wp.pl