Re: PIV vs Athlon

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 12:13:14 MET

Użytkownik "GolDek" <waldoo_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> To już twoja sprawa, ale to niezbyt merytoryczny argument.
To takie bardzo proste podsumowanie moich wniosków z użytkowania obu
platform. Specjalnie się nie zagłebiam w temat, by wątek się zbytnio nie
rozrósł, sygnalizuje yulko swoje zdanie.

> Stabilność i brak zwisów można uzyskać na wszystkich
> platformach
A problemowość, a raczej bezproblemowość w użytkowaniu to już ździebko inna
sprawa.

> to kwestia doboru odpowiednich komponentów i wiedzy jak skonfigurować
system.
Ale i owszem, mówiac o platformię intela, nie mówię tutaj o samym
procesorze. Dla mnie Intel + płyta z chipsetem intela + markowe pamięci, to
oraz oczywiście dobry zasilacz jest bardzo ważne :)

> że wielu nie potrfi sobie poradzić z konfiguracją komputera, ale
> zapewniam cię, że platforma nie ma z tym nic wspólnego. Podając takie
> argumenty wystawiasz sobie niezbyt pochlebne świadectwo.
Argumenty raczej słabe, racja, ale chodziło mi o to by inni przekonali się
sami, nie tylko słuchali co inni piszą :)

Oczywiście ktoś może się oburzyć, że jak!. Jego barton 2500+@3200+ w czymś
ustępuje P4 2.4_at_3.2? To nie prawda, niemożliwe. P4 to syfek, drogie i w
ogóle jakieś niestandardowe :P Cóż co kto lubi, ja oszczędzam nerwy i
inwestuje w sprzęt z którego jestem zadowolony.

Pzdr!