Re: PIV vs Athlon

Autor: Wasyl (moze_at_kiedys.bedzie)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 11:29:29 MET

Użytkownik "Cyprys" <cyprys_at_gisz.net.pl> napisał w wiadomości
> Czy zwykłemu uzytkownikowi takiemu jak ja który na kompie głownie chodiz
po
> necie czesto gra po LANie czasami pobawi sie w delphi czasem w photoshopie
> warto zainwestować w PIV 2.8GHz\800\HT czy moze jest jakiś Athlon który
> dorównuje takiemu Pentiumowi. Ktoś mi mówił że płyty pod PIV lepiej
> obsługują SATA i pamięci DUAL. Gdzie wogóle zauważe różnice miedzy PIV a
> AMD? Jak dla mnie wazne jest ze PIV duzo mniej larma robi podczas
chłodzenia
> go :P
Nie chodzi tylko o photoshop, ale o normalne użytkowanie komputera. Kiedyś
byłem zwolennikiem AMD(durony, athlony, abity, msi, solteki...), od kiedy
kupiłem sobie P4 doszedłem do wniosku że już do AMD nie wrócę :) Całkowita
stabilność, zero zwisów od kiedy mam pentiawkę (co było niemożliwością w
przypadku platformy AMD, różne płyty, różne procki, różne systemy).... Ja
nie wiem co to problem z komputerem, dosłownie!. Nie będziesz żałował
wydanej kasy.