PIV vs Athlon

Autor: Cyprys (cyprys_at_gisz.net.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 01:38:22 MET

Witajcie

Czy zwykłemu uzytkownikowi takiemu jak ja który na kompie głownie chodiz po
necie czesto gra po LANie czasami pobawi sie w delphi czasem w photoshopie
warto zainwestować w PIV 2.8GHz\800\HT czy moze jest jakiś Athlon który
dorównuje takiemu Pentiumowi. Ktoś mi mówił że płyty pod PIV lepiej
obsługują SATA i pamięci DUAL. Gdzie wogóle zauważe różnice miedzy PIV a
AMD? Jak dla mnie wazne jest ze PIV duzo mniej larma robi podczas chłodzenia
go :P

Pozdro
Cyprys