Re: ch³odzenie z CPC

Autor: Pilu (pealoo_at_pO2wietrze.pl)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 01:59:53 MET

> Powy¿sze pytania kierujê do Was jako do ekspertów gdy¿ je¶li chodzi o
> hardware to nie nale¿ê do ekspertów. Chcia³bym zostaæ przy
> ch³odzeniu wodnym tylko po przeczytaniu tych negatywnych opinii
> zastanawiam siê czy warto zostaæ przy firmie CPC...

Odpowiedz sobie najpierw na pytanie,czy rzeczywiscie potrzebujesz chlodzenia
wodnego...?
Skoro przy duzym obciazeniu masz 38 st.C i nie chcesz krêciæ,to nie widze
potrzeby.Grafa - skoro nie grasz, to karta siê niespecjalnie
grzeje.Wszystkie elementy,które ch³odzisz zosta³y zaprojektowane z my¶l± o
ch³odzeniu powietrzem. Nie lepiej wydaæ 100 z³ na porz±dne, cichutkie
wentylatory? Jak Ci kiedy¶ co¶ z tym wodnym ch³odzeniem padnie, to bêdziesz
mieæ bigos dopiero, a cpc nie nale¿y do *pionierów* w tej dziedzinie ;)
Ja bym zdecydowanie ola³ ch³odzenie wodne, choæ ekspertem nie jestem.
My¶lê,¿e przysporzy Ci tylko problemów.
                                            Pilu