Re: ch³odzenie z CPC

Autor: DimmuR (no_at_address.hehe)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 02:11:52 MET

Pewnego razu, a by³o to Sun, 28 Dec 2003 01:59:53 +0100, Pilu
wykombinowa³ sobie co nastêpuje:

> Odpowiedz sobie najpierw na pytanie,czy rzeczywiscie potrzebujesz chlodzenia
> wodnego...?

Dziêkujê za odzew.
Nie twierdzê ¿e potrzebujê ch³odzenia wodnego - chcê mieæ maksymalnie
wyciszony komputer. Chcê siê te¿ pozbyæ wyziewów z komputera o
których niewiele siê mówi - mój komputer jest obok ³ó¿ka a chodzi
non stop.

> Skoro przy duzym obciazeniu masz 38 st.C i nie chcesz krêciæ,to nie widze
> potrzeby.Grafa - skoro nie grasz, to karta siê niespecjalnie
> grzeje.Wszystkie elementy,które ch³odzisz zosta³y zaprojektowane z my¶l± o
> ch³odzeniu powietrzem. Nie lepiej wydaæ 100 z³ na porz±dne, cichutkie
> wentylatory? Jak Ci kiedy¶ co¶ z tym wodnym ch³odzeniem padnie, to bêdziesz
> mieæ bigos dopiero, a cpc nie nale¿y do *pionierów* w tej dziedzinie ;)

do pionierów mo¿e i tak ale z niektórych opinii wynika ¿e do
najlepszych raczej nie..

> Ja bym zdecydowanie ola³ ch³odzenie wodne, choæ ekspertem nie jestem.
> My¶lê,¿e przysporzy Ci tylko problemów.

W³asnie dlatego napisa³em na t± grupê (chocia¿ trochê pó¼no).
Interesuj± mnie w/w elementy i nie musi to byæ ch³odzenie wodne.

--
    \!/       Kadu: #2940543
  ( @ @ )     mailto:dimmur-(at)-klub-chip-pl