ch³odzenie z CPC

Autor: DimmuR (no_at_address.hehe)
Data: Sun 28 Dec 2003 - 01:39:55 MET

Witam!!

Wiem ¿e by³o o tym milion razy, jednak¿e uwa¿am ¿e mój problem jest
nieco inny. Otó¿ kupi³em zestaw z tej firmy - mój znajomy ma go od
paru miesiêcy i nic mu siê nie dzieje. Zestaw ju¿ zamontowa³em i
chodzi bardzo ³adnie, ch³odzi te¿ ca³kiem sprawnie (ale o tym za
chwilê). Otó¿ inny znajomy podes³a³ mi kilka linków na fora
dyskusyjne gdzie ludzie narzekali na t± firmê, ¿e to siê lut stopi³
itp. Bloki które kupi³em obejrza³em dosyæ do³adnie i nie widzê
¿adnych ubytków/niedoróbek. Jednak¿e owe negatywne wypowiedzi zasia³y
ziarnko niepewno¶ci. Jako ¿e mam 30 dni na testowanie uk³adu chcia³bym
siê zapytaæ czy je¶li mam mo¿liwo¶æ zwrotu - czy oddawaæ zestaw czy
te¿ zostawiaæ. Wiem ¿e to trochê pó¼no na takie rozwa¿ania (g³upio
zrobi³em ¿e nie pomy¶la³em o tym wcze¶niej) ale có¿ - czasem
cz³owiek robi niewyt³umaczalne rzeczy...
Sprzêt jaki posiadam to:

Procesor Celeron 2.2GHz (1.525V)
RAM: 2 x 512MB DDR333
P³yta: GA 8IPE1000 PRO (i865PE)
Grafika: Sapphire Radeon 9100 (64MB RAM)
Dysk: WD 80GB 8MB cache

Przy poprzednim wentylatorze temperatura osi±ga³a 38'C przy kompilacji
j±dra linuksa oraz bibliotek qt

Zakupiony zestaw to:
Zasilacz ch³odzony ciecz±
Pompka
Blok wodny na dysk
Blok wodny na grafikê
Blok wodny na procesor
Ch³odnica

Zestaw kosztowa³ ~400z³

Czy s±dzicie ¿e powinienem zwróciæ zestaw? Dodam jeszcze ¿e nie
podkrêcam sprzêtu i nie mam zamiaru gdy¿ to co mam zupe³nie mi
wystarcza. Nie wiem czy to bêdzie mia³o jakie¶ znaczenie - u¿ywam
linuksa a co za tym idzie nie jestem na³ogowym graczem.

Powy¿sze pytania kierujê do Was jako do ekspertów gdy¿ je¶li chodzi o
hardware to nie nale¿ê do ekspertów. Chcia³bym zostaæ przy
ch³odzeniu wodnym tylko po przeczytaniu tych negatywnych opinii
zastanawiam siê czy warto zostaæ przy firmie CPC...

Z góry dziêkujê za konstruktywne wypowiedzi.

--
    \!/       Kadu: #2940543
  ( @ @ )     mailto:dimmur-(at)-klub-chip-pl