Re: Monitor 17" LCD

Autor: Alti (bla_at_bla.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 01:24:59 MET

Użytkownik "dymek" <adym_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

> ten numer musialbym poszukac :P Pozatym co do marki to wsio byle nie jakis
> egzotyk, i byle gwarancja byla jak najdluzsza. Dla mnie osobiscie wypasem
> bylby NEC1701.

Bedzie drogo ale szlachetnie:
od 2 tygodni posiadam eizo l557. Drogo bo zaplacilem za niego 2800 w zamian
dostalem: Doskonale barwy, czas 25ms i kat 170 i w pionie i w poziomie (jak
CRT) oraz kontrast 1:500. Monitor ten wygral cos tam w benchmark.pl . Tam z
reszta jest test roznych 17. Poczytaj zobaczysz co ci najbardziej pasuje.
Ja jestem tak zadowolony ze hej
Pozdrawiam
Wojtek