Re: Monitor 17" LCD

Autor: PARKER (adamparker_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 18:02:14 MET

Użytkownik Alti napisał:

> Bedzie drogo ale szlachetnie:
> od 2 tygodni posiadam eizo l557. Drogo bo zaplacilem za niego 2800 w zamian
> dostalem: Doskonale barwy, czas 25ms i kat 170 i w pionie i w poziomie (jak
> CRT) oraz kontrast 1:500. Monitor ten wygral cos tam w benchmark.pl . Tam z
> reszta jest test roznych 17. Poczytaj zobaczysz co ci najbardziej pasuje.
> Ja jestem tak zadowolony ze hej
> Pozdrawiam

Witam!

Od tygodnia też mam EIZO L557 i mam do Ciebie kilka pytań.
Jakie masz odswieżanie przy 1280x1024 ? Bo ja mam 60 Hz .
Karta grafiki GF4Ti4200 - złącze DVI.
Ja jestem bardzo zadowolony ale sprawdzałem że smuża gry- mi to nie
przeskadza bo nie jestem graczem ale sądziłem że tej klasy monitor
tego efektu miał nie bedzie.
Aha - mój monitor w Windows XP jest widziany jako Plug and Play - u
Ciebie też?

PZDR
Adam

(wytnij NOSPAM lub: