Re: Monitor 17" LCD

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 18:23:11 MET

> Własnie mam ten sam problem.
> Zastanawiam się nad Samsungiem 173T. Jak poczytałem o parametrach wyszło,
ze
> sa niezłe. Nie są rewelacyjne,
> Ale utrzymują sie w strefie średniej górnej.

Przegladalem ostatnio www.monitor.pl. Wyczytalem taka uwage:
"szybkosc matrycy zalezy od uzytej karty graficznej, w czasie testow
monitory "wolniejsze okazuja sie lepsze!!" Nie wiem jak do tego sie
ustosunkowac.
Najlepiej spytac o to autora. W kazdym razie zwroccie uwage czy monitor ma
zlacze cyfrowe, ostrosc obrazu tez zalezy od karty graficznej. Oprocz tego
wazna jest klasa matrycy im lepsza tym bardziej rygorystyczne wymagania co
do martwych pikseli. Klasy sa opisane gdzies w archiwum www.chip.pl , mam
ten numer musialbym poszukac :P Pozatym co do marki to wsio byle nie jakis
egzotyk, i byle gwarancja byla jak najdluzsza. Dla mnie osobiscie wypasem
bylby NEC1701.

--
Pozdrawiam.
-dymek-