Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 03:58:22 MET
Dnia 2003-12-01 21:11, Użytkownik Sebastian napisał:
> Sprzedawca może odwinąc kota ogonem i powiedzieć ci że masz Karte
> Gwarancyjną i proszę się udać do serwisu.
Wg prawa klient ma prawo albo do korzystania z gwarancji, albo z rękojmii.
Skoro jest to tylko 5 dni to idź do sklepu i każ sobie wymienić monitor.
Jeśli będą chcieli go wziąć do serwisu, to powiedz że Ty nie korzystasz
z gwarancji, ale z rękojmii i że nie mają prawa Ci odmówić.
-- Pozdrawiam, Witiia (rodzaj męski ku ścisłości)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:50:22 MET DST