Re: bad pixele w LCD

Autor: Sebastian (schmielarek_at_hot.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 21:11:16 MET

Sprzedawca może odwinąc kota ogonem i powiedzieć ci że masz Karte
Gwarancyjną i proszę się udać do serwisu.
Nie ma czegoś takiego że masz 10 dni na zwrot towaru do sprzedawcy.
Jeżeli świeci ci punkcik na jakiś kolor (czerwony, zielony, niebieski) jest
to skaładnia pixela (subpixel), jeżeli świeci ci na zielono to masz zapchany
jeden kanał. Pixel jest to zapchany cały "kanał" i swieci na czarnym tle na
biało i odwrotnie.

Sebastian