Re: Zmiana na stale adresu MAC sieciowki

Autor: Yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 2003 - 04:16:19 MET

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec Marek Banka naskrobal na scianie:

> http://www.klcconsulting.net/smac/
>
> MBsurf

Niestety owy program nie flashuje na stale MAC karty. Robi tylko mac
spoofing ktory zreszta moge sobie zrobic sam, albo w windowsie przy
konfiguracji karty sieciowej (ustalam sobie wartosc adresu sieciowego -
chyba tak to sie nazywa) albo pod 2 moim systemem wpisujac przed
podniesieniem interfejsu:
ifconfig nazwa_interfejsu hw ether xx:xx:xx:xx:xx:xx

Ale jak wczesniej mowilem zalezy mi na ustawieniu na stale adresu MAC, qrka
gdzie to cudo widzialem przy jakims sterowniku do karty sieciowej.... Wiem
ze sie nawet tym bawilem na swojej aktualnej karcie, ale to bylo z 1-2 lata
temu.... Jak widac moja pamiec co do nazw programow DOS'owych (byla to
zbitka jakis liter bedaca skrotem pelnej nazwy) jest marna

Moze ktos jednak zna taki programik, uzywal ostatnio.....

--
Yaboll
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,