Re: Dyski twarde Nikimi w Polsce

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 19:06:02 MET

Użytkownik "Michał" napisał:

> Nikimi sprzedaje naprawiane przez siebie dyski innych producentów.

A to dopiero ciekawostka. Masz jakieś dokładniejsze źródło tych informacji?

Parę dni temu kłóciłem się z kumplem, kto produkuje im elektroniki.
Pojechałem na giełdę obejrzeć i widziałem dysk z elektroniką kropka w kropkę
identyczną jak w jednym z nowych Maxtorów. Tymczasem, znajomy z którym
stoczyłem ten spór zakupił jeden taki dysk do firmy i porównywał go ze swoim
Samsungiem i też stwierdził że są identyczne. Twój post wiele by
wyjaśniał...

--
Pozdrawiam,
Sniper