Re: Co jest kur...cze?!

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 19:13:16 MET

> -zero obciążenia proca, nic, nawet myszki nie dotyka, zwiecha (komp nie
> odpowiada na nic)
> -gra w coś (fifa2003 albo q3) zwiecha + zamęplenie ułamka sekundy dźwięku

U mnie niegdys byla to wina plyty (Epox na AMD761). Gdzies podobno na AGP
podawal jakies dziwne napiecia i cos sie przytykalo. Nawet juz procesor mi
probowali podmieniac, bo to niby jego wina, ale gdzie indziej chodzil super,
a w mojej plycie inny glupial. Zreszta D1000 majacy 45stC... ? ;-)

Po wymianie plyty (DFI na KT400) jest siupel :)

--
pzdr.
MiW