Re: LCD - Samsung 192T

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 01 Dec 2003 - 15:33:44 MET

> myślałem o tym modelu, jednak Samsung wprowadza/ wprowadził nową
> matrycę do tego modelu. Gorszą niż w 192T (stąd też cena 192T jest
> wyższa niż 193T). Różni się właściwie tym, że ma kontrast 450:1.
> Dowiedziałem się o tym szukając informacji o LCD na zachodnich
> stronach. Gdzieś to napisali, a Samsung potwierdził.
> Tak czy inaczej. Ja wygląda sużenie na tym moniorze.. wgrach, lub przy

filmach,
 Ja dodam cos, nie calkiem na temat.Nie mialem okazji ogladania tego Samsunga
ani 192 ani 193 T, ale szukajac podobnej 19 Lcd uslyszalem, od kompetentnego
ponoc czlowieka, ze Samsung ma kiepska regulacje jasnosci, a co za tym idzie
troche mocno swieci po oczach.Nie zweryfikowalem, wiec warto to sprawdzic, przy
okazji.Pozdrawiam.