Re: LCD - Samsung 192T

Autor: jerste (jerste_at_wp.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 21:47:42 MET

Prawdopodobnie ten kompetentny ponoć człowiek widział jedynie 152T, który
rzeczywiście wali po oczach nawet jak go maksymalnie ściemnisz. Ma on bardzo
jasną matrycę ale trzeba przyznać że samsung tutaj się nie popisał dlatego
najlepiej zawsze sprawdzić montor przed zakupem. Ciekawi mnie też dlaczego
taki monitor wygrywa w testach na tomshardware.com ponieważ brak możliwości
przyciemnienia matrycy jest ogromną wadą.
pozdrawiam

Użytkownik <dadarek1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> filmach,
> Ja dodam cos, nie calkiem na temat.Nie mialem okazji ogladania tego
Samsunga