Re: LCD - Samsung 192T

Autor: Bobby (bobby_at_poczta.fm)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 00:08:22 MET

myślałem o tym modelu, jednak Samsung wprowadza/ wprowadził nową
matrycę do tego modelu. Gorszą niż w 192T (stąd też cena 192T jest
wyższa niż 193T). Różni się właściwie tym, że ma kontrast 450:1.
Dowiedziałem się o tym szukając informacji o LCD na zachodnich
stronach. Gdzieś to napisali, a Samsung potwierdził.
Tak czy inaczej. Ja wygląda sużenie na tym moniorze.. wgrach, lub przy
filmach / TV. Dla mnie to jest bardzo ważne i zdecyduje czy kupować
czy się wstrzymać.
Będę wdzięczny za info.
Pozdro
BObby