Re: Dysk 80 GB - ktory kupic?

Autor: Sniper (sniper10000_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 13:56:53 MET

Użytkownik "Dido" napisał:

> ja mialem maxtora 740X - tak wył ze nie dalo sie wytrzymac

Ale trzeba przyznać, że seria D-740X to jedna z bardziej udanych, jakie
kiedykolwiek stworzył którykolwiek z producentów. Mam w firmie kilkadziesiąt
takich dysków - wszystkie śmigają już parę lat non-stop i nie ma z nimi
najmniejszych problemów. Ja z jednym z nich wędruję codziennie do pracy i
spowrotem i również znosi to cierpliwie (już od dwóch lat).

--
Pozdrawiam,
Sniper