Re: Dysk 80 GB - ktory kupic?

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 23:06:51 MET

Witaj Sniper,

W Twoim liście datowanym 28 listopada 2003 (21:27:42) można przeczytać:

> A pewnie, że pierdoły. Najczęściej takie posty piszą ci, którzy mieli do
> czynienia z dyskiem tego producenta 5 lat temu. Wtedy faktycznie - różne
> rzeczy się działy.
Mialem (i niestety nadal mam - od dwoch lat juz) watpliwa przyjemnosc miec do czynienia z
dyskami samsunga z serii 6004 i 6003 a ostatnio 6002 spinpoint.
Zdecydowanie odradzam. Wszystkie padly w odstepie miesiaca.
Zaczelo sie od stukania, pozniej wystepowaly bledy przy odczycie
danych z dysku a po tygodniu bios nie wykrywal w ogole dysku.
Co wiecej - gdy oddalem model 6004 do serwisu, otrzymalem dysk
fabrycznie wadliwy. nie dalo sie na nim zalozyc partycji. dysk wrocil
do serwisu - kolejne 2 tygodnie czekania.

Jesli ktos ceni sobie swoj czas i dane na dysku - polecam kupic
COKOLWIEK innego od dyskow samsunga.

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl