Re: Naloty na piracki soft ?

Autor: Tomek Sz (szymkowiak_at_o2.pl)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 19:10:21 MET

> kompie,
>
> Ale zyski będą o wiele większe. Jeśli złapią jednego gościa, to
> kilkunastu/kilkudziesięciu innych wystraszy się i kupi legalny soft.

Chłopaki to naprawdę nie jest śmieszne jestem z Zielonej Góry i ostatnie dni
to masakra wszyscy się boją bo każdy ma paru kolegów którzy wpadli z
lewusami pozabierali im kompy, wpadają do firm i mieszkań. Jest taka panika
że ludzie komputery i płytki wywożą do dziadków i cioć albo dyski wsadzają
do kieszeni i wrazie co to w gacie chyba będą chować. Każde pukanie do drzwi
to delirka całej rodziny czy to "ONI" czy tylko sprzedawcy dywanów ;)
Więc miejcie się na baczności bo nie wiecie kiedy do waszego miasta
zawitają.
Pozdrówki Tomek