Re: Naloty na piracki soft ?

Autor: Heraklit (wet_12WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Nov 2003 - 09:52:07 MET

> Jakoś tak marzy mi się taka normalność, w której ludzie nie będą
> uważali kradzieży za coś normalnego...
   A mnie się marzy kraj, w którym politycy nie kradną, biznesmani uczciwie
  zarabiają, a gangsterzy mieszkają w więzieniu, a nie w domach z
  basenem.
  A tak nawiasem mówiąc, powiedz mi jak wielu może powiedzieć, że nie
  używało pirackiego oprogramowania i nie ma w domu mp3, czy divix'a?
  Na czym ludzie uczą się obsługi Photoshop'a, Corel'a lub innch programów?
  Użytkowanie nielegalnego soft'u jest czymś złym i to jest bezdyskusyjne.
  Jednak karanie tylko za posiadanie na prywatnym komputerze tegoż softu
  jest naruszeniem mej prywatności i to jest najbardziej przerażające.
  To tak jakby karać narkomanów, że ćpają, a nie tych co na tym zarabiają,
  czyli dealerów