Re: XCOPY?; jak??

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Tue 25 Nov 2003 - 19:18:20 MET

In news:bpvtks$ci7$1_at_inews.gazeta.pl , bikej wrote:
> Chce sobie zrobic BAT-a (a potem EXE z niego), ktory bedzie mi
kopiowal
> zawartosc danego katalogu do innego, ale z wylaczeniem plikow, ktore
sa
> juz w miejscu docelowym. Kopiowanie bedzie wykonywane z tego z tego
samego
> zrodla powiedzmy co tydzien i nie chce, zeby za kazdym razem kopiowal
od
> nowa wszystkie pliki (kilka tysiecy). Chce zeby kopiowal nowe, ktore
> pojawily sie od czasu ostatniego kopiowania. Mam nadzieje, ze wyrazam
> [...]

1. Xcopy jest software raczej, a grupa o hardware.
2. Xcopy już bez parametrów kopiuje zzawartość katalogu.
 podanie /S i ewentualnie /E pozwala kopiować głębiej.
3. Xcopy /? już radzono, ale pewnie nie zdążysz przeczytać
 a więc wklep: xcopy /? |more ('|' = znak nad backslash)
4. Jak zapewne doczytasz: parametr /D ale bez podania daty
 kopiuje tylko pliki nowsze od docelowych
5. Po co robić zamieszanie z .exe, .bat całkiem wystarcza.

--
Pzdr. Sławek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)