Re: nagrywanie plyt audio z cue

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 23:40:39 MET

> mozliwe ponadto ze cos do powiedzenia ma tutaj
> typ nosnika - czy ktos z grupowiczow majacych
> doswiadczenie w tym temacie moglby przyblizyc ten problem?

A i owszem, owszem. Wg moich doświadczeń i eksperymentów, Datexy się do
tego raczej nie nadają, podobnie Mediasonic i Mediastore. Ja nagrywam
audio na LG i Platinum, czasem na Akossy jak mi się trafią. A generalnie
to od tego są płyty muzyczne.

>nie wiem jak u innych, ale u mnie ani
> odtwarzacz stacjonarny, ani samochodowy po prostu nie widza
> plyt nagranych w Disk-At-Once, natomiast ten sam obraz
> wypalony w TAO daje CD, ktora pieknie czytaja wszystkie odtwarzacze.

No interesujące, interesujące... Po pierwsze, wszystkie audio (sprawne,
bo reszte tych nieudanych z początków wywaliłem do kubła) które
wypaliłem, robiłem jako DAO. Ścieżki rozpoznawane są bezproblemowo tak
jak mają być - tak, jak je w Nero wrzuciłem. A z technicznego punktu
widzenia oba tryby różnią się tym, że w trybie TAO laser "gaśnie" przed
następną ścieżką, zamiast wypalić od razu całość jednym ciągiem. Płyty
audio tracki mają oznaczone tzw flagami, a informacje o podziale na
tracki i jakie są ich długości zapisywane są w początkowym sektorze
płyty (albo w końcowym - w każdym razie w jednym miejscu - coś jak
tablica alokacji na dysku). Różnica między TAO i DAO jest więc właściwie
subiektywna - charakterystyczne puknięcie w głośnikach przy przejsciu na
inną ścieżkę. Zresztą, to chyba było kiedys na www.cdrinfo.pl

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840