Re: Brak "mocy"..............

Autor: Santana (santana2_at_op.pl)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 23:50:09 MET

> Enlight rowniez robi dobre zasilacze, choc nie udalo mi sie kupic nowego
bez
> obudowy. Do wielu komputerow wlozylem zasilacze Fortrona 300W (uzywam
> takiego w pracy i mialem pare miesiecy w PC domowym) kupione na allegro i
> jak za cene ok 60-80PLN sa bardzo ciche, daja stabilne napiecia - ogolnie
> bardzo OK. Na fortronie nie udalo mi sie jednak podkrecic proca do granic
> jego mozliwosci i dopiero na chieftecu bylo to mozliwe. Widocznie zabraklo
> mocy, w sumie to tylko 300W :-( Za chiefteca trzeba niestety zaplacic
> [...]

Nie jestem overclock'erem więc nie wypowiadam sie na temat sytuacji
ekstremalnych. IMHO w normalnych zastosowaniach (czyli zero kręcenia)
róznica pomiędzy Enlight 250W (Allegro-50 PLN wraz z wysyłką) a Chieftec
360W dual fan activ PFC (www.bitcomputer.pl - 230 PLN) jest zerowa. Zero
problemów w obydwu wypadkach więc czego chcieć więcej. Nie twierdze
niniejszym że Chieftec to syf. Wręcz przeciwnie. Porządnie wykonany, ciężki,
solidny ale.... dla mnie chyba zbędny ;)
Pozdrawiam
Jacek