Re: nagrywanie plyt audio z cue

Autor: Jacek (ja_at_hotmail.com)
Data: Fri 21 Nov 2003 - 21:30:34 MET

> nie wiem czemu, ale plytki jak juz sie uda nagrac to nie chodza w
> odtwarzaczy cd, a w cd-romie graja normalnie
> pierwsza plytje wypailem w nero, cd-rom czyta normalnie, a odtwarzacz
> wypisuje no disc
> druga plyte wypalilem w BlindWrite i uzyskalem podobny efekt, z tym ze
> w odtwarzaczu CD slychac bylo takie charakterystyczne pykniecia jakby
> plyta jakos nie mogla zaskoczyc

yo

audio, szczegolnie do odtwarzaczy stacjonarnych,
jak wspomnieli niektorzy przedmowcy, nagrywam
z jak najmniejsza predkoscia (maks. x4),
mozliwe ponadto ze cos do powiedzenia ma tutaj
typ nosnika - czy ktos z grupowiczow majacych
doswiadczenie w tym temacie moglby przyblizyc ten problem?

> trzecia plytke nagralem w feurio - tu juz efekt byl najlepszy, bo
> czytnik CD wykryl plyte i nawet muza gra, ale jak chce przeskoczyc do
> sciezki drugiej i kolejnych to nie moge, ale plyta gra, tylko ze nie
> ma podzialu na tracki, wiec i tak lipa

no wlasnie, trzecia rzecz to nagrywanie w trybie
Track-At-Once. nie wiem jak u innych, ale u mnie ani
odtwarzacz stacjonarny, ani samochodowy po prostu nie widza
plyt nagranych w Disk-At-Once, natomiast ten sam obraz
wypalony w TAO daje CD, ktora pieknie czytaja wszystkie odtwarzacze.
na chlopski rozum trudno sie dziwic, sam napisales ze po nagraniu
w Feurio odtwarzacz widzi tylko 1 sciezke (DAO).

pozdrowka

jaco