Re: Podzial dysku na partycje - prosze o sugestie

Autor: bAnan (nospam_at_nospam.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 21:21:54 MET

marcus075 wrote:
> po co Ci NTFS? masz jakieś zaje... nieamowicie ważne dane czy co? a z
> tego SWAP'a ja bym zrezygnował: potrzebny ci zapewne jak koszula w
> dupie...

LOL ;-)

Nie wiem czy zajebiscie wazne, dla mnie stosunkowo cenne :)
Do tej pory mialem 8 GB fat32 (bootowalna+bzdury), 30 GB NTFS na system
(swap na nim) + 47 GB NTFS na dane.

Potestuje rozwiazanie z mala partycja dla wymiany i opisze doswiadczenia - w
linuxie takie rozwiazanie spisuje sie nalezycie :)

--
pozdro, bAnan