Re: Podzial dysku na partycje - prosze o sugestie

Autor: bAnan (nospam_at_nospam.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 21:16:00 MET

keiser wrote:
> NTFS to raczej od do FAT32 nie jest szybszy.

fat32 dla systemu i danych razcej odpada - tu ponad szybkosc przedkladam
bezpieczenstwo oraz niewielka ilosc danych traconych przy clustrze 4kB i
duzych Patrycjach ;)

> Jak chcesz mieć super szybka maszyne to ustaw rozmiar klastra na 32k
> albo lepiej ......:)

dlatego wlasnie pomyslalem o swapie na fat 16 - 2GB, cluster 32kB - powinno
dobrze chodzic (ma ktos tak?)

> Partycja systemowa 40GB!! 10 GB to jest już duza partycja systemowa.

nie chcialbym rozrzucac uzywanych przeze mnie aplikacji po innych
partycjach, a zajmuja one nie malo

--
pozdro, bAnan