Re: dziwny problem z SB Live

Autor: Lech (bilbek_at_nospam.onet.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 21:18:07 MET

pankot wrote:

> można i tak sie bawić
> ale możesz też popróbowac dodac sobie echo (i milion innych efektów) w
> programie CoolEdit www.syntrillium.com/

To prawda, i tak również robię. Być może to kwestia przyzwyczajenia, ale
"efekciarz" karty jest dla mnie znacznie poręczniejszy, poza tym mogę w
trakcie nagrania podglądać efekt. Tymczasem w CoolEdicie muszę mieć gotowe
nagranie, na które nakładam efekt. Często okazuje się, że to samo trzeba
inaczej nagrywać, żeby pasowało potem do efektu. W sumie jest to amatorskie
moje nagrywanie, więc pewnie masz rację; zawodowca byłoby to lepsze.
Jakoś tam działam, ale po prostu śmieszne jest to, w jaki sposób nie działa
mikser karty.

Pozdrawiam
Lech