Re: chusteczki do LCD E5 - uwaga!

Autor: Sebastian Chmielarek (schmielarek_at_hot.pl)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 07:24:29 MET

Być może że po dwóch tyg. to ustrojstwo co zostało na matrycy po prostu się
utleni, ja tak miałem z pianką do mycia LCD. Matryce najlepiej myć wilgotną
ściereczką delikatną i wytrzeć do sucha albo jakimś "drogim" płynem do mycia
szyb i nie przesadzając w ilości użytej do umycia matrycy.

pozdrawiam
Seabastian